Trisarea in dieta.

Trisarea in dieta.
19 Feb

Pentru a putea continua dieta pe o perioadă cât mai lungă și a realiza din asta un mod de viață, dar în același timp să vă faceți și poftele culinare, puteți “trișa” o dată pe săptămână. Alegeți o zi pe săptămână în care să vă permiteți să mâncați orice doriți, nu faceți exces și nu faceți ca zilele de trișare să fie mai multe decât cele de dietă și antrenament. Daca sunteți la începutul unei diete incercați totuși să nu optați pentru ziua de trișare din prima săptămână a dietei, asteptați circa 3-4 săptămâni și abia apoi recurgeți la o asemenea zi, dar chiar și atunci fiți ponderați și nu faceți exces. Mai puteți de asemenea trișa în prima parte a zilei, în special dimineața, un baton proteic, ‘ceva dulce’ etc. dar nu zilnic și în special nu este recomandat începătorilor. Zilele de trișare se adreseză celor care au ajuns deja la un anumit număr de kg și la forma dorită. Trișând îșî vor putea satisface și poftele dar în acelasi timp îșî vor păstra și forma obținută în urma muncii depuse în sală, și sacrificiului de a renunța la alimentația folosită inaintea începerii dietei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *